Menu

Administratieve organisatie van de aankopen

Aanvraag tot bestelling = Wanneer een onderneming iets nodig heeft, moet ze haar bestelling bij de aankoopverantwoordelijken indienen. Die onderzoeken en keuren eventueel goed. Daarna bekijken ze verschillende offertes en kiezen een leverancier. Vervolgens wordt de bestelbon verstuurd

Ontvangstbon = Deze bon wordt opgemaakt na ontvangt van bestelde goederen, deze wordt vastgehecht aan de bestelbon

Aankoopfactuur = De leverancier overhandigd tijdens de levering of achteraf een factuur

Controle naar

  1. Juiste prijs
  2. Juiste hoeveelheid
  3. Opmerkingen op ontvangtbon

Creditnota = Corrigeren van de factuur

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen