Menu

Specifieke strategische vraagstukken voor diensten

*Levering diensten = betrokkenheid klant:

  • Hoe goed kan klant kwaliteit van dienstverlening beoordelen?
    • Rigoureuze afspraken over rol elke partij
    • Duidelijk detailleren aan welke criteria de dienst moet voldoen en welke meetnormen gehanteerd zullen worden
    • Waardesignalen verzorgen (uiterlijke tekenen die waarde uitstralen)
  • Wanneer schept betrokkenheid klant toegevoegde waarde?
    • Expliciet gebruik maken van expertise klant = hefboom voor hoogkwalitatieve en op maat gesneden dienst
    • Win-win relatie
    • Dienstverlener en klant bepalen samen de samenhang tussen waardecreërende activiteiten
  • Hoe kan het feitelijke gebruik van dienst gewaarborgd worden?
  • Hoe kan kwaliteit van diensten onafhankelijk worden van ruimte en tijd?
    • Technologie speelt grote rol

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen