Menu

Zes dimensies van strategie

  • Patroon van beslissingen
  • Lange termijn doelen:
    • Definiëren LT doelen
    • Activiteiten kunnen gemakkelijk aan KT doelen aangepast worden
    • Middelen steeds in overeenstemming met doelen
  • Competitief domein
  • Concurrentievoordeel
  • Differentiatie in managementtaken:
    • Top management à ONDERNEMINGSSTRATEGIE (corporate management); strategie bedrijf in het geheel
    • Middle management à CONCURRENTIESTRATEGIE (business management): activiteiten nodig voor verhogen competitieve positie
    • Uitvoerend management à FUNCTIONELE STRATEGIE (functional strategy): competenties ontwikkelen voor behouden concurrentievoordeel
  • Bijdrage tot belanghebbenden:
    • STAKEHOLDERS = iedereen die de gang van zaken binnen de onderneming beïnvloedt of erdoor beïnvloed wordt

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen