Menu

Analyse samenwerkingsmogelijkheden

Bedrijven werken vaker samen met hun leveranciers en intermediairs

= supply chain management

 de gezamenlijke kosten in de waardeketen te verminderen en sneller te kunnen reageren op veranderingen in de wensen en behoeften van consumenten.

Waardenetwerken: samenwerken met organisaties buiten hun directe waardeketen,

 Het volstaat niet om de huidige waardeketen te analyseren en te verbeteren.

 Nodig om te kijken naar samenwerkingspartners om op nieuwe markten actief te worden of om nieuwe producten te introduceren.

- het reactievermogen vergroten

- financiële risico's verminderen

 De samenwerkingspartners kunnen ook actief zijn in andere bedrijfstakken,

doel ? aanvullen van het bedrijf

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen