Menu

Communicatiemix

  • Reclame (massamedia)
  • Verkooppromoties (promoties = prijsvermindering of waardevermeerdering)
  • Sponsoring: het ter beschikking stellen van fondsen, goederen, diensten of knowhow met als doel het versterken van merkbekendheid of imago
  • PR: goodwill kweken tav publieksgroepen (stakeholders)
  • Winkelcommunicatie: plaats van verkoop
  • Vakbeurzen: benaderen van prospects, gebruikers en klanten (B2B en B2C)
  • Direct marketing: persoonlijke en directe manier op prospects en klanten te benaderen
  • Persoonlijke verkoop: mondelinge presentatie en demonstratie
  • Internet: communiceren met verschillende stakeholders (persoonlijke + massacommunicatie)

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen