Menu

Geïntegreerde communicatie = through the line

= integratie van diverse instrumenten van de marketingmix  één vd belangrijkste steunpilaren van een solide marketingstrategie

  • Door toenemende concurrentie + noodzaak om meer effectief te communiceren
  • Synergie tussen verschillende communicatiemiddelen  alle marketinginstrumenten uit de communicatiemix moeten op elkaar worden afgestemd + afstemming tussen communicatieniveaus
  • Vos & Schoemaker: afstemming op micro-, meso- en macroniveau zorgen ervoor dat communicatie-uitingen op elkaar aansluiten
  • IMC = integrated marketing Communications  een strategisch ontwikkelingsproces op alle niveaus naar een volledig geïntegreerde organisatie waarbij de hele organisatie een customerfocus aanneemt en men de geïntegreerde merkcommunicatiestrategie ontwikkelt

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen