Menu

Toekomst

  • Oude economie zal aanpassingen ondergaan door concurrentie van nieuwe, virtuele wereld
  • M-commerce
    • Mobiele telefonie
    • Europa = voorloper
    • Applicaties op smartphones
    • Persoonlijke conciërges
    • Verbinding internet / prijs abonnement
    • Nieuwe mogelijkheden (vb.: parkeerticket betalen via sms)
  • U-commerce
    • Type van handel waar een commerciële transactie veilig kan worden uitgevoerd
    • Geïntegreerde aanpak
    • Combinatie van fysieke en digitale
    • Fusie van e-commerce, m-commerce, t-commerce en bricks and mortar
    • 4 fundamentele dimensies
      • Alomtegenwoordigheid  ubiquity: gebruikers hebben vanaf elke plek en op elk moment toegang tot de netwerken
      • Uniciteit  uniqueness: stelt gebruikers in staat om een unieke identificatie aan te meten
      • Universaliteit  universality: apparaten zijn universeel inzetbaar en multifunctioneel
      • Harmonie / eenstemmigheid  unison: geïntegreerde gegevens over meerdere applicaties zodat gebruikers een consistente kijk hebben op informatie
  • E-commerce in KMO’s
    • Veel KMO’s in België laten kansen liggen  veel bedrijven hebben nog geen eigen website
    • Veel KMO’s worden aangeprezen door buitenlandse bedrijven
  • Social shopping
    • Aangename ervaring
    • Marketingstrategieën
    • Persoonlijke data

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen