Menu

Wat zijn werkelijke kosten v een crisis?

Buiten de schade aan reputatie zijn er ook ‘werkelijke’ kosten zoals:

  • Afleiding vh management: tijdens crisis heeft het management geen tijd vr het dagelijks bestuur, wnt wanneer er n crisis toeslaat moet het management n crisis runnen!
  • Bezorgdheid v werknemers: Veel bedrijven communiceren te weinig met hun werknemers is crisis, zo verliezen ze eigenlijk gemotiveerde helpers tijdens de crisis.
  • Politieke reactie: er ontstaat politieke druk vd overheid.
  • Wettelijke acties: Tijdens een crisis durven mensen een bedrijf nog sneller aanklagen.
  • Klantenreacties: Klanten zijn vergevingsgezind, tenzij je niet genoeg communiceert!
  • Marktvertrouwen en reputatie: De belangrijkste kostenpost, heel belangrijk!

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen