Google AdWords: Prijsextensie bereikt nu meer doelgroepen
- Gepubliceerd in AdWords
- Reageer als eerste!
Google Adwords wordt voortdurend geüpdatet. Iedere update betekent een verbetering van een vitaal onderdeel. Deze keer is de prijsextensie aan de beurt. Deze bereikt nu een grotere doelgroep en kan nu zowel op desktops als op mobiele apparaten worden weergegeven. Tot op heden werden de extensies uitsluitend op mobiele apparaten weergegeven, maar nu is het dus ook mogelijk om deze nuttige informatie te bekijken op alle apparaten zoals op je telefoon, tablet, laptop of desktop.
De voordelen van prijsextensies
Prijsextensies zorgen ervoor dat u over een extra mogelijkheid beschikt om uw producten en diensten in de kijker te zetten. Nu kunt u uw gebruikers direct koppelen aan interessante producten of diensten in uw webwinkel. Zo krijgen uw tekstadvertenties een behoorlijke meerwaarde in vergelijking met andere advertenties van uw concullega’s.
Waar vindt u de extensies terug?
De prijsextensies worden op desktops en mobiele apparaten onder uw tekstadvertentie weergegeven. Zo krijgt u meer ruimte om uw gebruikers te informeren over het aanbod van uw bedrijf of onderneming. De bijkomende informatie van de extensies, bestaat uit een stel van maximaal acht kaarten.